mail wordt niet meer opgehaald discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vanmorgen wordt mijn mail niet meer opgehaald. Dit geldt voor zowel gmail als voor orange mail. Deze hebben het toch een paar dagen goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail wordt niet meer opgehaald
Sinds vanmorgen wordt mijn mail niet meer opgehaald. Dit geldt voor zowel gmail als voor orange mail. Deze hebben het toch een paar dagen goed gedaan. Ik krijg bijvoorbeeld ook geen melding meer dat er nieuwe mail is.
Daarna gmail maar eens opnieuw ingesteld via deze video (zie onder), maar nog steeds niks. Verzenden lukt ook niet (via beide accounts niet) Via safari kan ik er wel bij (zowel gmail en orange), maar dat is uiteraard erg omslachtig. Wat kan daarvoor de reden zijn? Laatst gewijzigd door sven2000; 21-07-08 om 13:33. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem. G3 en gprs. Surfen gaat goed maar mail ophalen werkt niet, hij blijft maar "laden".
|
|
|||
|
|||
Het werkte eerst dus wel. Nu handmatig en via fetch niet meer.
|
|
|||
|
|||
Heb je ook je telefoon opnieuw opgestart? Dat was het probleem bij mij.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er achter gekomen als ik in mijn mail blijft staan en de Iphone staat in sluimerstand dat er geen nieuwe mail wordt opgehaald, ook krijg ik soms geen signaal als ik nieuwe mail heb terwijl het geluid gewoon aanstaat. Dit kreeg ik nadat ik de firmware 5A347 had opgezet, met de 5A345 had ik dit niet. Weet iemand hoe ik mijn oude firmware weer erop kan krijgen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
mail - body tekst wordt niet meer getoond. | Ro_meo_ | Archief | 2 | 13-03-09 01:49 |
Mail wordt niet gepushed | apoZ | iPhone algemeen | 6 | 21-07-08 11:30 |
email wordt niet opgehaald | pascalbrouwers | iPhone algemeen | 2 | 21-05-08 22:19 |
Nieuwste mail wordt niet opgehaald | Vlex | iPhone algemeen | 8 | 17-02-08 17:08 |
|
|