kan postbank sms codes niet meer ontvangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist op mijn iphone 2G firmware 2.0 geinstalleerd via de, erg fijne, handleiding op deze site. Werkt allemaal prima. Alleen ik ontvang geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan postbank sms codes niet meer ontvangen
Ik heb zojuist op mijn iphone 2G firmware 2.0 geinstalleerd via de, erg fijne, handleiding op deze site. Werkt allemaal prima. Alleen ik ontvang geen tan codes meer van de Postbank. Deze codes heb je nodig bij het bevestigen van een bank transactie.
Zijn er meer mensen die dit probleem op FW 2.0 hebben? Graag hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij mij werkt het gewoon
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
@ MP3-junky: sinds wanneer heb jij 2.0 draaien?
@ allen: Ik hoorde van de postbank dat ze kampen met een storing waardoor je geen TAN-code kunt ontvangen. Dus dat verklaart een hoop Ik zal vanavond even kijken of de storing is verholpen, als ik dan wel sms ontvang dan mag dit hele topic als nooit gemaakt beschouwd worden, en bied ik mijn excuus aan voor het maken er van. |
|
|||
|
|||
Dit klopt inderdaad, de storing moet inmiddels verholpen zijn aangezien ik net weer een sms heb ontvangen.
|
|
|||
|
|||
Nu zijn ze weer in storing....
|
Labels |
2.0, code, postbank, sms, tan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G kan geen sms meer ontvangen (wel versturen)? | iPeng | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 18:18 |
sms ontvangen en oproepen ontvangen gaat soms niet | acxcis | iPhone algemeen | 8 | 10-11-09 15:54 |
Kan niet gebeld worden/geen SMS ontvangen | macamba | iPhone algemeen | 12 | 30-07-09 11:27 |
Kan niet bellen gebeld wordenof sms ontvangen sturen??(vodafone) | deaapdaar | Archief | 1 | 11-03-09 14:37 |
kan geen sms meer ontvangen | decockbenjamin | iPhone algemeen | 2 | 27-10-08 13:37 |
|
|