Mail wordt niet gepushed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik begrijp het niet Ik heb een @me.com account en e-mail adres, alles staat ingesteld op PUSH. Ik ben verbonden via WiFi... Ik stuur een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mail wordt niet gepushed
Ik begrijp het niet
Ik heb een @me.com account en e-mail adres, alles staat ingesteld op PUSH. Ik ben verbonden via Wi-Fi... Ik stuur een mailtje naar mezelf, niets wordt gepusht, als ik zelf op de Mail app klik en dan refresh, dan komt het mailtje wel binnen.... Ik word een beetje boos, 80€ voor PUSH dat geen push is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Instellingen goed? Staat bij je mail apart ook push ingesteld? Staat alles niet op manual? Trouwens, er is al een MobileMe topic |
|
||||
|
||||
Citaat:
Schrale troost, snap ik. Lijkt me iets dat Apple zsm recht gaat c.q. moet zetten. Tot die tijd 'refresh' ik gewoon mijn account(s) om de 15 minuten...
|
|||
|
|||
Vreemd , ik heb het idee dat het hier gewoon doorgepushed wordt?
Ik zal het eens een week testen
|
||||
|
||||
Werkt inderdaad goed wanneer je een mail stuurt vanop je iphone. We weten echter dat deze pas na een 15 tal minuten aankomen bij de bestemmeling. Echter wanneer je een mail stuurt naar een mobile.me mail dan komt deze wel direct aan. Dus zoals eerder gezegd werkt de push maar langs één zijde.
|
|
||||
|
||||
Nou, eigenlijk wordt er niets gepushed...
Als ik iets verander in calendar/contacts, dan krijg ik daar niets van binnen op iPhone. Als ik iets verander op de iPhone, dan synct hij wel en dan komen de veranderingen binnen..... Alles staat echt correct denk ik : Settings : Fetch New Data : Push Mail, contacts, Calendar : bram.b*****@me.com : Mail, Contacts, Calendars, Bookmarks = ON Moet er nog ergens anders iets openstaan? |
|
||||
|
||||
Probleem opgelost. Alles stond inderdaad juist ingesteld, maar iemand anders zei me dat de Mobile Me-servers problemen hadden....
Nou ja, na een harde reset (power + homebutton) pushte hij wel weer alles.. Of dit nu door de reset is of door de server die weer draaide, dat weet ik niet. Je kan het maar proberen hé ? Hier mag dus een slotje op, mods... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone mail wordt benoemd als PRIVE | championnetje | iPhone algemeen | 1 | 05-01-11 16:19 |
mail - body tekst wordt niet meer getoond. | Ro_meo_ | Archief | 2 | 13-03-09 01:49 |
mail wordt niet meer opgehaald | sven2000 | iPhone algemeen | 5 | 22-07-08 01:22 |
Nieuwste mail wordt niet opgehaald | Vlex | iPhone algemeen | 8 | 17-02-08 17:08 |
Nieuwe mail wordt niet aangegeven... | mstoteler | Archief | 0 | 18-01-08 22:15 |
|
|