//

XBMC 12 en Icefilms

XBMC 12 en Icefilms discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen met XMBC 12 Frodo en Icefilms. Ik krijg het maar niet voor elkaar om content af te spelen los van de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-13, 16:29
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard XBMC 12 en Icefilms

Wie kan mij helpen met XMBC 12 Frodo en Icefilms.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om content af te spelen los van de plugins journaal 24 en samenvattingen eredivisie live.

Ook heb ik nickjr plugin geïnstalleerd maar de content geeft constant een error.

Ik dacht dat het een beetje makkelijk zou gaan maar het lukt mij dus echt niet. Als iemand mij kan begeleiden graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-13, 17:37
Jschoorl Jschoorl is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moeswa Bekijk bericht
Wie kan mij helpen met XMBC 12 Frodo en Icefilms.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om content af te spelen los van de plugins journaal 24 en samenvattingen eredivisie live.

Ook heb ik nickjr plugin geïnstalleerd maar de content geeft constant een error.

Ik dacht dat het een beetje makkelijk zou gaan maar het lukt mij dus echt niet. Als iemand mij kan begeleiden graag!
Xbmchub heeft een configurator, heb deze gebruikt op een schone xbmc 11 installatie en vervolgens frodo geïnstalleerd.
  #3  
Oud 03-02-13, 22:48
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Het is gelukt. Zowel Navi-X als Ice Films ..... ! Zit alleen met het steamen van 720 series. Hij wilt het alleen als dvd rip nemen terwijl films wel 720 p zijn!
  #4  
Oud 04-02-13, 21:36
GeJee GeJee is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Provincie Utrecht
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moeswa Bekijk bericht
Het is gelukt. Zowel Navi-X als Ice Films ..... ! Zit alleen met het steamen van 720 series. Hij wilt het alleen als dvd rip nemen terwijl films wel 720 p zijn!
Ook handig als je even verteld wat je gedaan hebt, er zijn er naast mij nog velen die met die vraag zitten.
__________________
 iMac 27" i7  iPhone 5S 64GB  iPad 3 64GB  MacBook Air 13  TV2  TV3 
  #5  
Oud 08-02-13, 18:37
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Ja ik ben niet vergeten jullie een terugkoppeling te geven:

Okay na een paar dagen spelen en testen ben ik eindelijk een beetje eruit hoe dit apparaatje werkt.

Hoe ik het (icefilms, 1channel , navi-x) precies heb gedaan (op de apple tv heb gezet) kan ik alleen nog reconstrueren door je een link te sturen op youtube die echt alles stap voor stap uitlegt:

XC Techs - YouTube

Dit kanaal bevat echt alles als het gaat om de add-on's te installeren, ik heb een paar uur gekeken om alles na te gaan. Ook dus als je nog wilt jailbreaken geeft het kanaal een duidelijk beeld wat en hoe.

Op het kanaal beschrijft hij een stukje dat gaat om het installeren van add-ons via een bron (source) "fusion"

Met name het inbrengen van de bron fusion en de daarbij behorende zip-bestanden, was een verademing want daar zit dus alles in wat je nodig hebt. (Dus kijk metname naar die aflevering).

Verder heb ik maar een heel simpele instructie:

(mijn apple TV en ABMC staan in het Nederlands dus ik gebruik Nederlandse termen)

Google op internet welk bestand je nodig hebt om bijv Ice films te kunnen afspelen. DL het bestand zet het in de "openbare dl map op je windows pc ... vervolgens ga je naar XBMC en ga je naar het stuk installeer via zip file. Daar ga je naar je via je netwerkmap naar je pc en vervolgens folder en installeren maar. Eigenlijk heel makkelijk. bekijk hierna een filmpje om na te gaan hoe je dan een add-onn waar activeert de ene keer is het via video's add-on de andere keer is het via programma's

Maar mijn advies check de you tube link ... kind kan de was doen!

Ik hoop dat het echt lukt ... en echt ik was zondagochtend echt nog een rookie en inmiddels ben ik hard op weg om een junior te worden.
  #6  
Oud 09-02-13, 11:32
Moeswa Moeswa is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

En toen liep mijn apple tv vast elke keer startte hij opnieuw en moest ik hem resetten ... ja wel naar ios5.2 waar nog geen xbmc voor is. Wel is het mij gelukt hem te jailbreaken nu is het weer wachten!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Icefilms DEFECT wouter016 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 15-03-12 14:26
poorten open zetten xbmc icefilms martijndk1983 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 29 16-01-12 17:21
720p HD Icefilms (XBMC) Geert1976 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 18 11-01-12 12:00
ondertiteling icefilms mikeh Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 09-01-12 18:36
hoe zet je icefilms op XBMC de vos Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 07-11-11 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:37.