Verwijderen xbmc discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil xbmc verwijderen van mijn at2. En daarna opnieuw installeren. Dit ivm het blijven haperen van diverse addonn 's Wie weet hoe ik dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verwijderen xbmc
Ik wil xbmc verwijderen van mijn at2.
En daarna opnieuw installeren. Dit ivm het blijven haperen van diverse addonn 's Wie weet hoe ik dat zou kunnen doen. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok bedankt. Maar hoe doe ik dat dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kijk ook hier even AppleTV 2 - Remove XBMC with Settings & Dependencies - YouTube vindt je echt alles het kan ook met ssh commando's / hier staat ook een film hoe je in dat scherm komt hier staat wat je moet in voeren HOW-TO:Install XBMC on Apple TV 2 - XBMC het werk echt super |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC speelfilms/series verwijderen | feloeah | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 08-02-12 18:33 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
Xbmc netwerk loc verwijderen | remco24 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 08-08-11 21:36 |
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 29-06-11 11:23 |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
|
|