Xbmc netwerk loc verwijderen discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik de netwerk loc ouit xbmc verwijderen het is een paar keer fout gegaan dus ik heb er meerderen in staan kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Xbmc netwerk loc verwijderen
Hoe kan ik de netwerk loc ouit xbmc verwijderen het is een paar keer fout gegaan dus ik heb er meerderen in staan kan ik die verwijderen zo ja hoe hulp is welcome Gr. Remco Apple tv 2
Laatst gewijzigd door remco24; 22-07-11 om 01:46. Reden: Was wat vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet in het 'context' menu komen. Dit lukt mij door de menu knop even ingedrukt te houden. Dan kan je de locatie verwijderen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 augustus 2011 om 20:37 ---------- Ik heb nog een source die verwijst naar een niet meer bestaande map. Die krijg ik niet verwijderd; kom nl niet in het context menu via mijn eerdere post. Begrijp dat ik moet ssh-en naar het apple tv en dan ergens iets moet editen. Kan iemand aangeven hoe ik dat precies in mac terminal doe. |
|
|||
|
|||
Ik ben inmiddels met cyberduck in de ATV gekomen.
SFTP verbinding selecteren ip van atv invullen. user: root. Password standaard alpine. Ik zie dan de lijst met mappen en bestanden. Maar waar staan nu de sources van XBMC? |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij uitleggen hoe ik ik een niet werkende source kan verwijderen door in te loggen op de ATV. Het lukt nl niet met de AB.
|
|
|||
|
|||
- ssh in je apple tv
- navigeer naar de volgende map: /private/var/mobile/Library/Preferences/XBMC/userdata de bestanden "mediasource.xml en source.xml" staan in de map deze moet je aanpassen en je niet werkende source kan je hier verwijderen.
|
|||
|
|||
Met ssh kwam ik niet meer in de apple tv, maar met cyberduck vond ik het uiteindelijk. Downloaden, edit en uploaden en voor de bakker.
Raar dat ssh niet (meer) lukt. In ieder geval dank voor het pad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC ongemakken - o.a. gele ondertiteling | markdude | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 05-07-11 15:54 |
XBMC verwijderen en veranderen in PLEX | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 29-06-11 11:23 |
ruis in het geluid XBMC | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 24-06-11 16:15 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
|
|