Yelo (telenet) discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de yelo app. kan je sporting telenet (betalend abo bij telenet) kijken op iphone/ipad. Als ik apple tv aanschaf, kan ik deze app daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Yelo (telenet)
Met de yelo app. kan je sporting telenet (betalend abo bij telenet) kijken op iphone/ipad.
Als ik apple tv aanschaf, kan ik deze app daar dan ook op installeren en dan buitenhuis (op tv werk) ook sporting telenet kijken?? Op werk = belgacom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan yelo niet via de apple tv doorstreamen.(toch nie da ik weet).
Wat je wel kan is de ipad 2 aansluiten aan de tv via een hdmi kabel en de digital av adapter die hier in belgie ong 40 euro kost kopen, zo gaat dat wel. En als ios 5 er zal zijn dan kan je wel alles draadloos doorsturen naar de apple tv . Alles wat je op je ipad ziet en kan doen zal je zo dan via Wi-Fi op je tv te zien krijgen. Heb je geene Wi-Fi die je kan gebruiken dan zal je dus dat kabeltje moeten kopen en dan heb je geene apple tv nodig snap je? . Dus; koop je dat kabeltje kan je nu al meteen aansluiten en heb je geene apple tv nodig. Als ios 5 er is dan kan je via Wi-Fi alles doorstreamen en heb je wel de apple tv nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Yelo telenet | giljom | iPad Apps | 18 | 15-08-12 23:21 |
Yelo telenet | wwl | iPhone Apps | 4 | 07-01-12 14:41 |
Stream problemen met oa Yelo & Safari | Miki99Ronaldo | iPad algemeen | 3 | 10-05-11 11:36 |
yelo tv geen livebeelden | 3Gjoker | iPhone Apps | 11 | 21-01-11 00:18 |
|
|