Yelo telenet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag yelo geinstalleerd, maar ik kom maar niet ingelogd, terwijl mijn inlog juist is en ook het paswoord, steeds de boodschap " inlognaam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yelo telenet
Ik heb vandaag yelo geinstalleerd, maar ik kom maar niet ingelogd, terwijl mijn inlog juist is en ook het paswoord, steeds de boodschap " inlognaam of ^pasw onjuist, wat doe ik fout of moet er iets ingesteld worden , graag uw hulp
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Telenet Digital Café - Het forum over digitale televisie via Telenet - powered by vBulletin Of Forumoverzicht - Userbase |
|
|||
|
|||
bedankt voor de snelle reactie , maar op dat forum zal ik niets vinden denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik log in op Yelo door het ingeven van mijn telenet-email.
|
|
|||
|
|||
Hallo
Je moet eerst een Telenet login aanmaken en in Yelo aanliggen met deze Telenet login. Via deze Telenet login herkent Yelo jouw digicorder. Een Yelo login maken alleen is onvoldoende om ook je digicorder te kunnen programmeren. Werkt bij mij goed. |
|
|||
|
|||
Inloggen bij Yelo op mijn iphone lukt bij mij ook niet.
Ik krijg steeds melding: "Aanmelden is mislukt. Telenet-login en/of wachtwoord verkeerd." Op mijn desktop lukt het wel. Als ik via safari naar Yelo ga en ik log daar in lukt het wel. Via de app niet. Enkele dagen geleden werkte het wel. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook geprobeerd, en bij mij lukt het ook niet via app, ik ga morgen bellen naar telenet, als u het weet laat dan eens iets weten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij en enkele vrienden het zelfde probleem .....
Probleem met de laatste app update ? Of de Telenet server ? |
|
|||
|
|||
Ik kon deze morgen gewoon aanmelden, ik denk dat er wat was met de server
|
|
||||
|
||||
Er waren aangekondigde onderhoudswerken waardoor yelo dit weekend niet bereikbaar was.
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die yelo hebben een goeie tip mss; je kan altijd eens checken op facebook en naar de telenet gaan daar, daar stond het op ze onderhoudswerken doen en wanneer en of het verlengd word enz....
|
|
|||
|
|||
Ze hebben bij Telepret een app update uitgevoerd.
Yelo werkt weer van geen kanten. Onbegrijpelijk voor een firma als Telenet. |
|
|||
|
|||
Moet je nu eigenlijk tv EN internet hebben om van deze app gebruik te kunnen maken? Want heb enkel digitale tv en zou het fantastisch vinden mocht ik vanop mijn nieuwe ipad programma's kon bekijken en mijn digicorder orders geven ...
|
|
|||
|
|||
als je enkel tv hebt, dan kan je enkel de digibox instellen. Programma's bekijken is niet mogelijk.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan ook naar belgacom overschakelen, hun TV-overal app kan wel live tv kijken. Via Wi-Fi of 3G. Maar zij hebben spijtig genoeg geen prime of sporting telenet.
Ik vind het ook zeer irritant dat dit niet kan, bij telenet moet je om te kunnen streamen ook verbonden zijn met hun eigen netwerk. Dus met een eigen Wi-Fi router, telenet hotspot of homespot, 3G zal ook niet werken. |
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook ja, die tv overal, heb belgacom tv+ internet en vindt deze app echt geweldig, daarom vindt ik het extra jammer dat ik dit bij telenet niet kan, mijn sporting prime op de ipad bekijken ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Yelo telenet | wwl | iPhone Apps | 4 | 07-01-12 14:41 |
krant lezen via Ipad 2? (HLN) - films kijken via Yelo (hotspot) | stoffel1980 | iPad algemeen | 8 | 28-07-11 18:57 |
Stream problemen met oa Yelo & Safari | Miki99Ronaldo | iPad algemeen | 3 | 10-05-11 11:36 |
yelo tv geen livebeelden | 3Gjoker | iPhone Apps | 11 | 21-01-11 00:18 |
|
|