ruis in het geluid XBMC discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb inmiddels XBMC draaiende op mijn Apple TV2. Ik kan netjes mijn gedownloade films afspelen op mijn TV en het geluid via een optische ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ruis in het geluid XBMC
Ik heb inmiddels XBMC draaiende op mijn Apple TV2. Ik kan netjes mijn gedownloade films afspelen op mijn TV en het geluid via een optische kabel. Sommige films gaan prima qua beeld en geluid.
Maar sommige films geven een zwaar irritante constante ruis in het geluid. Iemand die mij kan vertellen of ik wat moet aanpassen in XBMC qua geluidsinstellingen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb je meer kans op het forum van XBMC zelf
XBMC for iOS Specific Support - XBMC Community Forum |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Apple TV: Apple TV 2 XBMC buffer probleempje | youri1311 | Jailbreak | 17 | 24-06-11 11:19 |
XBMC of Seas0nPass | Kristelnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 20-06-11 22:14 |
ruis door geluid | hansinderen | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 14:26 |
|
|