//

ruis door geluid

ruis door geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik aan het telefoneren ben hoor ik degene met wie ik bel perfect, maar diegene hoort mij met een ruis door me stem, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-09, 19:07
hansinderen hansinderen is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 20
Standaard ruis door geluid

Hallo,

Als ik aan het telefoneren ben hoor ik degene met wie ik bel perfect, maar diegene hoort mij met een ruis door me stem, alsof de microfoon te luid het geluid opneemt. echter als ik via luidspreker modus bel is de ruis weg en kan ik normaal bellen zegmaar. ik heb al een aantal topics hier op dit forum gelezen met soortgelijke problemen maar zonder een oplossing. iemand nog tips? of moet ik mijn microfoon vervangen laten? en zo ja? nog betrouwbare sites/bedrijven die dit doen?

mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-09, 19:17
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Het is een veelgehoorde klacht de laatste tijd, vraag me af of er in de nieuwste firmware niet 1 of ander bugje zit. Als je microfoon het op speakermodus wel goed doet zal het in ieder geval niet je microfoon zijn die vervangen zal moeten worden.
  #3  
Oud 22-04-09, 19:26
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Wat je kan doen is kijken of er veel vuil bij je microfoon zit (als je aan de onderkant kijkt en het touchscreen zit bovenop, Dan is de microfoon rechts).


Betrouwbare sites:
Sparkelectronics.nl
ipod-service.nl
  #4  
Oud 08-10-10, 14:34
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

Hallo ik heb het zelfde probleem maar ik heb alleen harde ruis als ik met luidspreker bel

als iemand me kan helpen graag.
  #5  
Oud 16-02-11, 12:10
bebob96 bebob96 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard

Mensen ik heb hetzelfde probleem als jullie... Microfoon is het zeker niet want als je geluid opneemt (zonder te bellen), is het gewoon zuiver. Als je belt met oortjes doet hij het ook goed... Ik denk dat het hem in de speaker zit bovenin! Ik wil hem gaan vervangen maar voor dat ik dit doe wil ik graag weten hoe jullie het opgelost hebben (ik zie nl. dat jullie berichten verouderd zijn)

Bvd,

L. Janssen
  #6  
Oud 16-02-11, 14:26
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

ik heb met apple care gebeld en kreeg een nieuwe maar kijk uit als ze zeggen dat het vocht is dat is niet waar. dus bel apple care
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
ruis bij telefoneren PIET VANDENABEELE iPhone algemeen 7 16-02-11 20:54
Ruis bij andere beller bebob96 iPhone algemeen 0 16-02-11 13:50
Ruis bij bellen ljdust iPhone algemeen 2 08-07-10 21:28
Harde ruis in oordopjes h0ekiej iPhone algemeen 0 15-09-09 12:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.