Pc aan router hanger. discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu wil ik een pc of iets aan de router hangen en daar al mijn muziek en foto's er opzetten. En dat via Apple tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pc aan router hanger.
Nu wil ik een pc of iets aan de router hangen en daar al mijn muziek en foto's er opzetten. En dat via Apple tv kan kijken /luisteren. Zonder mijn eigen Mac aan de zetten. Nu zat te kijken naar mini Mac. Maar die is best wel prijzig. Weet iemand een anderen oplossing. Of heeft iemand dit.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ebay of marktplaats. Koop een mac mini met minimaal een intel core 2 duo processor (2007 of nieuwer). Zet hier iTunes op en zet je itunes bibliotheek op een externe hd.
Voor €150-200 heb je een prima Mac Mini. |
|
|||
|
|||
Hoe kan eigenlijk zien dat een intel core 2 duo processor heest als er niet bij staat ?!
|
|
|||
|
|||
De Mac Mini vanaf Mid 2007 (Mac Mini 2,1) heeft minstens een Core 2 Duo processor. Je kan ook Mactrackr downloaden uit de App Store (iPhone en iPad) om het model na te kijken.
|
|
|||
|
|||
Abonnement op spotify
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telkens manueel koppelen van iphone aan router | tjompe | Wi-Fi | 3 | 26-11-11 15:20 |
hanger aan de iphone voor extra veiligheid? | Versplinterd | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-10-11 15:51 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
iphone 3g Wi-Fi als internet koppelen aan utp via een router? | thijsrietveld | Wi-Fi | 0 | 14-08-09 23:03 |
|
|