apple tv kopen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik twijfel eraan om een apple tv te kopen. Nu vroeg ik me af of er ergens in de nabije toekomst een Apple-event gepland ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv kopen?
Hallo
Ik twijfel eraan om een apple tv te kopen. Nu vroeg ik me af of er ergens in de nabije toekomst een Apple-event gepland is waarop misschien een nieuwe versie van de Apple tv wordt voorgesteld? Of zit dit er niet aan te komen en wacht ik daar beter niet op? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
en wat zeggen de geruchten?
heb al wat rond zitten surfen, maar voorlopig niks tegengekomen. De Apple TV van nu dateert wel al van een jaar geleden dacht ik. En aangezien Apple zijn toestellen tegenwoordig bijna jaarlijks upgrade of vernieuwd... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De Apple TV heeft een maand geleden nog een update onder de motorkap gehad:
Aangepaste Apple TV verkrijgbaar, heeft kleinere A5-processor - iPhoneclub.nl
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv 2 kopen | thesword | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 9 | 13-04-12 22:42 |
Apple tv kopen | Robertvv | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 10-03-12 15:35 |
Apple TV: Apple tv kopen? Jailbreak? | schumi52 | Jailbreak | 1 | 01-11-11 18:56 |
Kopen in Apple store | ReneJongsma | iPhone algemeen | 0 | 04-10-11 10:00 |
apple tv kopen of niet | Momenol | Koopinformatie Nederland | 0 | 27-07-10 16:58 |
|
|