afstandsbediening? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Iemand enig idee of ik de bijgeleverde afstandsbediening van de AppleTv ook kan gebruiken voor de bediening van mijn iPhone? Deze staat nu in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
afstandsbediening?
Hallo!
Iemand enig idee of ik de bijgeleverde afstandsbediening van de AppleTv ook kan gebruiken voor de bediening van mijn iPhone? Deze staat nu in een dockingstation op mijn bureau op werk en mijn armen zijn net niet lang genoeg;-).. Ik hoor het graag! Groeten, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn wel IR-ontvangers (+ app) die je in de dock connector kan pluggen. Maar dan kan jouw iPhone niet meer in het dock. Dat is dus geen praktische oplossing. |
|
|||
|
|||
Nou dan moet ik nog maar een stukje doorgroeien.... dank voor je snelle reactie Timosha!
Gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er zijn wel dockings met ir ontvangers bij de mediamarkt nog gezien groetjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afstandsbediening Appletv | deur12 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-06-12 00:42 |
afstandsbediening in de auto | cubesten | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 08-09-10 14:16 |
Afstandsbediening: L5 of POWER A? | jamy015 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-05-10 19:52 |
Bluetooth afstandsbediening | Pr4n4 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-12-09 14:42 |
Tv app afstandsbediening tv? | apotheosis | iPhone Apps | 11 | 29-11-09 11:32 |
|
|