Bluetooth afstandsbediening discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik zoek een bluetooth afstandsbediening voor mijn iPhone. Gewoon om een nummer te skippen, volume harder en zachter e.d. Dus eigenlijk een die de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth afstandsbediening
Hoi!
Ik zoek een bluetooth afstandsbediening voor mijn iPhone. Gewoon om een nummer te skippen, volume harder en zachter e.d. Dus eigenlijk een die de functies van de afstandsbediening van de oordopjes overneemt. Ik heb namelijk een koptelefoon en vind het vervelend om mn iPhone dan telkens uit mn zak te moeten halen als ik ff een ander nummer wil. Ik heb al in een ander topic gelezen over de AirClick, maar dat is eigenlijk bedoeld voor een iPod en dan moet je weer iets extra aan je iPhone klikken terwijl bluetooth is ingebouwd. Wat ik ook vreemd vind is dat er duizenden bluetooth headsets zijn waarmee deze functies worden overgenomen maar dat ik geen simpele afstandsbediening kan vinden. Dus: kent iemand zo'n afstandsbediening? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afstandsbediening in de auto | cubesten | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 08-09-10 14:16 |
Afstandsbediening: L5 of POWER A? | jamy015 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 18-05-10 19:52 |
Apple afstandsbediening via Iphone? | jeanroux | iPhone Apps | 2 | 03-03-10 12:48 |
Tv app afstandsbediening tv? | apotheosis | iPhone Apps | 11 | 29-11-09 11:32 |
|
|