3D film met ondertiteling discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Weet iemand hoe je in XBMC ervoor kunt zorgen dat als je een 3D film (meestal Half-SBS) met ondertiteling goed kunt weergeven? Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3D film met ondertiteling
Hallo allemaal,
Weet iemand hoe je in XBMC ervoor kunt zorgen dat als je een 3D film (meestal Half-SBS) met ondertiteling goed kunt weergeven? Als we onze TV instellen op 3D Half-SBS dan wordt de film wel goed weergegeven, maar dan is de ondertiteling en interface van XBMC verpest. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen? Roel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vraag niet hoe ik subtitles in een 3D film kan bakken.
Wat ik wil weten is hoe ik 3D ondertiteling kan krijgen als ik een film van bijv. Icefilms of 1Channel stream (3D Half-SBS). |
|
|||
|
|||
Kanniet denk ik
|
|
|||
|
|||
Ik geef ook geen optie om een ondertiteling in een 3d film te bakken, ik geef de optie om een .srt subtitle om te zetten naar een 3d subtitle, die XBMC voor je kan weergeven.
Precies wat je wilde. Goed lezen! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, had het er even bij moeten melden, dat verandert het verhaal.
Ik zal je tool eens bekijken, het beschrijft namelijk wel wat ik zoek. Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
als je geen 3d televisie hebt kan je ook geen 3d films kijken lijkt me logisch
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gedownloade film via pc op ipad zetten met ondertiteling | Tasja87 | iPad algemeen | 0 | 26-12-12 23:29 |
Apple tv (3) film met ondertiteling | Caszje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-12 18:42 |
Ondertiteling niet synchroon met film | Damys4 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 13 | 17-03-12 10:57 |
Film met ondertiteling? | Miki07Ronaldo | Archief | 1 | 04-05-09 17:14 |
Windows: iPhone film ondertiteling bij aankoop? | iDriss | iTunes | 6 | 10-09-08 17:18 |
|
|