Apple Tv 2 gaat niet aan discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer een Apple TV te installeren bij iemand anders, die hem zelf al had aangesloten maar niets mee had gedaan verder. Het apparaatje reageert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Tv 2 gaat niet aan
Ik probeer een Apple TV te installeren bij iemand anders, die hem zelf al had aangesloten maar niets mee had gedaan verder. Het apparaatje reageert alleen nergens op, en er brandt ook geen lampje. Ook niet wanneer ik de stekker in een ander stopcontact steek.
Doe ik iets heel verkeerd, of wil dit zeggen dat deze nieuwe Apple TV gewoon kapot is?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sluit het ding met een micro-USB kabel (zonder stroomkabel) eens aan een PC aan en start iTunes op. Misschien staat de Apple TV in recovery mode.
|
|
|||
|
|||
Thanks! Ik hoop dat ze er hier een hebben waar zou zo iets bij kunnen zitten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij werkt! ingesteld en wel. Superbedankt voor de snelle reactie en goeie hulp
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 32GB White laat niet, gaat niet aan en de computer herkent hem niet | brenn13 | iPhone algemeen | 5 | 27-08-12 21:59 |
Iphone gaat niet aan, ook niet met de aan/uit en home knop | Sjanti | iPhone algemeen | 5 | 30-01-12 00:17 |
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo | Pdeb1993 | Archief | 1 | 11-02-10 21:17 |
|
|