Apple TV werkt niet met KPN digitale tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb zojuist Apple TV gekocht en aangesloten volgens de gebruiksaanwijzing: -- HDMI kabel van Apple TV naar TV - Netsnoer van Apple TV ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV werkt niet met KPN digitale tv
Hi,
Ik heb zojuist Apple TV gekocht en aangesloten volgens de gebruiksaanwijzing: -- HDMI kabel van Apple TV naar TV - Netsnoer van Apple TV naar stopcontact Dan zou het meteen moeten werken, maar er verschijnt niets op m'n tv. Geen vraag of ik een taal en netwerk wil selecteren, helemaal niets. Ik heb digitale tv van KPN, kan het daar aan liggen? Dien ik Apple TV daarop aan te sluiten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet wel met de afstandsbediening naar de HMDI modus gaan.
|
||||
|
||||
Werkt hier gewoon (XS4ALL, maar dat is hetzelfde). Ik denk dat je inderdaad de verkeerde ingang hebt geselecteerd. Waarschijnlijk zit je decoder (KPN) op HDMI 1 en je ATV op HDMI 2. Even zappen dus!
|
|
|||
|
|||
Bedankt RWK en Jap74; dat was idd het probleem. Ik moest nog de HDMI source selecteren op mijn TV.
Volgende uitdaging is het geluid: ik heb mijn geluid van mijn TV via een home cinema set lopen. En met Apple TV hoor ik dus niets; enig idee welke geluidsbron ik moet selecteren? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dat wel hoor, geluid met tulpstekkertjes aangesloten op aux v d versterker!
|
|
||||
|
||||
Je moet hem op de ingang zetten die correspondeert met de ingang waar je je stekkers in hebt gedaan.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook dat probleem met het geluid.
Geluid vanaf de TV over de home cinema gaat goed, sluit ik echter de itv aan de heb ik wel beeld en alleen het geluid van de tv.(over de tv luidsprekers).Ik heb al heel veel geprobeerd, ook met optical geluid van TV naar home cinema, alles tevergeefs. Wie weet raad?. Gr, Jackomo0306 |
|
|||
|
|||
Atv op je versterker aansluiten(met hdmi). Net als de tv.
|
Labels |
apple tv |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shazam werkt niet op (KPN)3G netwerk | bjpvw | iPhone Apps | 38 | 03-05-12 21:07 |
kpn sim only werkt niet op 3g 16 gb | KIKKERT1 | KPN | 0 | 21-08-08 10:20 |
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! | Martijn Snels | Archief | 52 | 25-03-08 00:10 |
|
|