Apple TV 3 Jailbreak! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee. Er is geen Jailbreak voor de Apple TV 3. En die komt er ook niet. Aan de andere kant... waar zou je die nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee. Er is geen Jailbreak voor de Apple TV 3. En die komt er ook niet.
Aan de andere kant... waar zou je die nog voor nodig hebben? Gedownloade films kunnen ALLEMAAL via Beamer (vanaf de Mac), Air PlayIt (vanaf je iDevice) naar de Apple TV. Rechtstreeks gratis films en series kijken kun je gewoon via bijvoorbeeld uFlix.net. Ook al geen Jailbreak voor nodig. Bijt je dus niet vast in die Jailbreak. Want vrijwel overal is een Jailbreak-loos alternatief voor. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb alle films (ong 500) in itunes staan in m4v formaat, en deze worden draadloos naar mijn ATV3 gestreamd, hele mooie kwaliteit, en nog nooit problemen mee gehad.
|
|||
|
|||
evasi0n7 jailbreak
Ik ben de evasi0n7 Unix executable uit mekaar aan het halen en kwam het volgende tegen:
Ik weet nog niet wat het in detail te betekenen heeft maar daar kom ik (hopelijk) nog wel achter. |
|
||||
|
||||
en hoe staat het met het onderzoek ??????
|
|||
|
|||
Met het onderzoek staat het (op zich) goed !!!!!!
|
|
||||
|
||||
En wat zijn de resultaten ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoor ook niks
|
|
|||
|
|||
A5-exploit: jailbreak for life
Aangezien de ATV3 ook over de A5 processor beschikt, hoop ik dat dit een doorbraak kan betekenen voor een jb... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als, eventueel, zou...
De drie meest voorkomende woorden in een Apple TV 3 zin. Vergeet het. Gaat niet gebeuren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een aankomende ATV3 jailbreak lijkt dus toch iets te voorbarig...
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wie probeert??
ATV3 Seas0nPass Edit: blijkt bij nader inzien toch weer lulkoek en een zoveelste website die je probeert te trollen en zo nadien je inbox vol te spammen. Op de ipad tegengekomen en nadien op de laptop gecheckt Laatst gewijzigd door PsyFly; 03-02-14 om 09:03. Reden: Weer te snel geweest :) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee tuurlijk niet...laat me het maar gewoon houden op een maandagochtendongelukje aka slaapprut in de ogen
Als er al een jb uit zou komen, zal dit wel via een heel ander kanaal worden bekend gemaakt |
|
|||
|
|||
Hallo ATV3 gebruikers,
Net als jullie zit ik al jaren te wachten op een werkende jailbreak. Tot ik deze site tegen kwam, jullie misschien wel bekend. Bij mij werkt het perfect, moest wel even wat aanpassingen doen na de laatste update, maar in de wiki staat alles uitgelegd. Succes er mee! Plex » Introducing PlexConnect, an AppleTV client which Thinks Different |
|
|||
|
|||
Is er geen makkelijkere oplossing
|
|
|||
|
|||
Ik draai plex nu ook sedert 3 weken, en is veel makkelijker dan het lijkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|