Problemen bij upgrade naar 6.0 Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de upgrade download van IOS 6.0 van de Apple TV doet deze niets meer alleen nog een snel knipperend lampje en een afbeelding van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen bij upgrade naar 6.0 Apple TV
Na de upgrade download van IOS 6.0 van de Apple TV doet deze niets meer alleen nog een snel knipperend lampje en een afbeelding van de Apple TV op mijn TV scherm waarin het HDMI kabeltje verwijst naar de iTunes afbeelding. Ik heb hierna de Apple TV ook nog aangesloten op mijn computer via de micro usb maar daar ook totaal geen reactie of herkenning! Wie het weet mag het zeggen..!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Het lampje blijft maar knipperen. Help!
|
|
|||
|
|||
Om welke Apple TV gaat het? Een 2 of 3? En als het een 2 is stond er dan voorheen een jailbreak op op?
|
|
|||
|
|||
Appletv 2 zonder jailbreak
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier zelfde probleem met een versie drie, knipperend lampje en de afbeelding met die stekker. Wat nu ???
Paniek voor niets, kabeltje en aan itunes hangen klaar is bing Laatst gewijzigd door bing69; 21-09-13 om 12:24. |
|
|||
|
|||
Mijn probleem is opgelost, via iTunes hersteld. Wel alle gegevens opnieuw invoeren. Dank voor jullie suggesties..!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde alleen met de atv2 incusief de jailbreak. Wat nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Error 3194 bij upgrade naar 4.3.3. | arttext | iTunes | 2 | 08-05-11 15:14 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
Problemen met Ipod na upgrade naar 1.1.3 | Cainnech | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 16:14 |
welke problemen bij upgrade naar 1.1.2? | pwain | iPhone algemeen | 5 | 18-12-07 23:05 |
|
|