Netwerk vergeten na eco stand experiabox discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het Wi-Fi signaal van de experiabox kpn gaat snachts in de eco stand. Als ik dan de volgende dag apple tv wil opstarten vind deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk vergeten na eco stand experiabox
Het Wi-Fi signaal van de experiabox kpn gaat snachts in de eco stand. Als ik dan de volgende dag apple tv wil opstarten vind deze niet automatisch het netwerk. Via de instellingen is het dan wel benaderbaar en kent ook het wachtwoord nog wel. Heb nu de ecostand maar uitgezet maar vraag me af of het ook anders kan?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een Apple TV is in principe geen mobiel toestel dat netwerken gaat zoeken als het geassocieerde Wi-Fi netwerk door de Experiabox wordt uitgeschakeld. De Apple TV bedraad aansluiten aan de Experiabox is eventueel een oplossing.
|
Labels |
apple tv 3, ecostand, experiabox |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad4 geen Wi-Fi verbinding met KPN experiabox | RPD | iPad algemeen | 3 | 25-06-13 18:24 |
Marware Eco-Vue voor iPad | graudon60 | iPad algemeen | 6 | 27-09-10 16:52 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
Nokia ECO Sensor concept | croiman | iPhone algemeen | 2 | 23-05-08 22:01 |
|
|