iPad4 geen Wi-Fi verbinding met KPN experiabox discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net een ipad4 gekocht (naast de ipad2), waarbij de ipad 4 geen Wi-Fi verbinding krijgt met de KPN Experiabox, maar de ipad2 wel. Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad4 geen Wi-Fi verbinding met KPN experiabox
Net een ipad4 gekocht (naast de ipad2), waarbij de ipad 4 geen Wi-Fi verbinding krijgt met de KPN Experiabox, maar de ipad2 wel. Als ik een hotspot met mijn iPhone creëer, dan komt er wel een Wi-Fiverbinding tot stand met beide ipads.
Iemand een idee waarom er met de ipad4 "geen Wi-Fiverbinding mogelijk" is met de KPN Experiabox? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens het volgende
Maak je Experiabox eens stroomloos voor 30 seconden, op je iPad4 de wi-fi verbinding even verwijderen (vergeet dit netwerk) en zet je EB weer aan en probeer opnieuw verbinding te maken met je iPad4.
|
|||
|
|||
Het werkt, super! Eigenlijk is de oplossing zo simpel. Tx Vuurvreter.
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ipad4, kpn experiabox, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem 3G verbinding Iphone 4 met KPN | idreamliner | KPN | 1 | 12-09-11 03:11 |
Geen internet met KPN Hi | nvkarsen | KPN | 3 | 31-12-10 11:10 |
geen verbinding met kpn | cwsmdb | KPN | 1 | 13-05-09 20:58 |
Geen verbinding met de KPN experia box | hansthart | Wi-Fi | 2 | 24-02-09 15:18 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
|
|