AvPlayerHD op Apple TV discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, binnenkort houden we met een paar vrienden een slaapfeest, en ze vroegen of ik films op mijn ipad kon zetten die zij dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AvPlayerHD op Apple TV
Hallo iedereen,
binnenkort houden we met een paar vrienden een slaapfeest, en ze vroegen of ik films op mijn ipad kon zetten die zij dan kon afspelen op Apple TV. maar ik heb een vraagje, ik heb een app gedownload, AVPlayerHD, en heb daar een paar films opgezet, maar ik weet niet of je via deze app de films ook op Apple TV kan afspelen? moest iemand me kunnen helpen zou ik zeer dankbaar zijn gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou niet weten waarom je het niet zou kunnen, Airplay is uiteindelijk niks anders dan je scherm delen volgens mij. Dus als de films op je Ipad draaien dan kun je ze ook met de Atv delen.
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk heb je je slaapfeestje al lang en breed gehad maar mocht dit niet het geval zijn dan kan ik je hiermee nog even bevestigen dat je met Avplayer gewoon films met airplay kunt afspelen.
|
Labels |
app, apple tv, avplayerhd, ipad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AVPlayerHD en subtitles | SjaccoPopino | iPad Apps | 8 | 24-09-13 17:11 |
Films op iPad3 (iFile & AVPlayerHD) | GeJee | iPad algemeen | 8 | 25-09-12 21:49 |
Video en AVPlayerHD | costertje | iPad Apps | 2 | 15-08-12 09:20 |
AcePlayer - Play It - AVPlayerHD - Gplayer | Stevo | iPad Apps | 0 | 05-08-12 10:54 |
probleem met de AVPLAYERHD | Murdock24 | iPad Apps | 1 | 05-10-11 01:41 |
|
|