Hulp met jailbreaken AT 2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een apple tv 2 gekocht via via waar een tethered jb op zat. Nu is hi vadtgelopen en ik weet niet wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp met jailbreaken AT 2
Hoi,
Ik heb een apple tv 2 gekocht via via waar een tethered jb op zat. Nu is hi vadtgelopen en ik weet niet wat ik moet doen. Woont er iemand toevallig in nijmegen of utrecht die mij hierbij kan helpen om hem weer werkend the krijgen. Ik den dat het volledig opnieuw geinstalleerd moet worden , maar ik weet niet eens welke versio ios erop zit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eerst om die Apple TV 2 tethered te booten.
Jailbreaking 101 - Seas0nPass : FireCore Support |
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb ik reeds geprobeerd maar normaal licht het knopje op voor reboot, maar dat deed ie niet, dus het is geen optie? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Hulp nodig met jailbreaken van iPod Touch 4G 8GB | TIMJANSSEN | Jailbreak | 4 | 11-01-13 19:55 |
Hulp bij jailbreaken. | Reno90 | Jailbreak | 3 | 04-04-11 23:54 |
iPod touch: hulp met jailbreaken van 4.2.1 (ipodtouch) | delan73 | Jailbreak | 8 | 14-01-11 19:27 |
Hulp Om te jailbreaken. Beginner | srgnn-38 | Jailbreak | 4 | 24-07-10 22:41 |
Hulp gezocht met unlocken en jailbreaken | Miranda | Archief | 1 | 30-10-09 17:24 |
|
|