//

Snelheid airplay

Snelheid airplay discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Voorlopig heb ik een raspberry met xbmc erop. Het streamen van muziek via airplay heeft steeds een vertraging van 7 sec, dus ook bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-14, 22:57
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard Snelheid airplay

Hallo,

Voorlopig heb ik een raspberry met xbmc erop. Het streamen van muziek via airplay heeft steeds een vertraging van 7 sec, dus ook bij het wisselen van liedje hoor ik nog 7 sec het vorige liedje. Puur voor airplay wil ik dus een Apple tv aanschaffen. De vraag is of dit wel degelijk altijd vlot werkt? Thuisnetwerk heeft hier ook geen invloed op aangezien hij Wi-Fi heeft en er dus een rechtstreekse verbinding is tussen iPad en Apple tv?

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-01-14, 00:36
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

ik werk al anderhalf jaar met de atv3, icm met mijn iphone 4s, iphone 4, ipad2 en imac. Ik zou niets anders meer willen. op je pc itunes installeren, je muziek in je bibliotheek toevoegen eventueel playlists aanmaken en dan kan je hem zonder problemen benaderen met je atv. ook kan je je playlists terugvinden in je atv. de enigste vereiste is dat als je je muziek wil afspelen, je itunes op je pc moet aanstaan.
__________________
Ik ga nooit vreemd, ik voel me overal thuis .
99% van de pc problemen bevinden zich tussen het toetsenbord en de bureaustoel.
  #3  
Oud 07-01-14, 11:56
NickB NickB is offline
• iOS 15.4
• iPadOS 15.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 92
Standaard

Er is net een NAS onderweg met iTunes server, dus dat zal ook wel geen probleem zijn dit draaiende te krijgen?

Maar puur Airplay gezien, werkt dit goed?
  #4  
Oud 07-01-14, 12:13
astradti astradti is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Leffinge City
Berichten: 43
Standaard

Nas met itunes server alleen is geen oplossing naar mijn ervaring. Je itunes moet nog altijd openstaan op je pc. Airplay werkt heel goed
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G up snelheid palta KPN 3 10-11-12 12:36
Snelheid verhagen iPad algemeen 1 28-04-10 00:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.