XBMC op apple tv 3 iPad iOS 7 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezers, Heb mijn ipad nu gejailbreakt om xbmc weer werkend te krijgen op mijn apple tv 3 via airplay. Dit deed ik vroeger altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC op apple tv 3 iPad iOS 7
Geachte lezers,
Heb mijn ipad nu gejailbreakt om xbmc weer werkend te krijgen op mijn apple tv 3 via airplay. Dit deed ik vroeger altijd via mijn telefoon maar wanneer ik de airplay functie inschakel en naar de app xbmc ga om vervolgens beeldscherm 2 te selecteren in settings krijg ik het beeld geroteerd (dus op zijn zij). Heeft iemand hier al oplossing voor kunnen vinden? Groet, Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Roy, helaas geen oplossing gevonden, maar heb inderdaad hetzelfde probleem :-(
Ik dacht dat ik iets fout deed, maar jij hebt het voor de nieuwe jailbreak uitkwam dus altijd wel succesvol kunnen doen? |
|
|||
|
|||
Nooit probleem gehad idd
|
|
|||
|
|||
Ik heb net op het forum van xbmc gezien dat het probleem daar bekend is en dat ze eraan aan het werk zijn, afwachten dus.
Dit is de link naar het forumgesprek http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=181027 Laatst gewijzigd door pennydehaan; 01-01-14 om 14:06. Reden: Link toegevoegd |
|
|||
|
|||
Hij werkt nu met een fix die je via ifile moet installeren. Zie t forum van xbmc.org
|
|
|||
|
|||
Ja die fix werkt, maar als ik hem heb geïnstalleerd ben ik meteen mijn opensubtitles kwijt...
Heb jij dat ook? |
|
|||
|
|||
Staat n rubriek op xbmc.org over de subs. Lezen
|
|
|||
|
|||
Ik zal iets duidelijker zijn met de juiste link.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC-IOS | westland | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-02-13 16:58 |
apple tv 2 en xbmc | pcsw | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 28-01-13 20:35 |
Ipad 1 met xbmc wel geluid geen beeld op mijn apple tv 3 | Kuipertje | iPad algemeen | 6 | 13-10-12 10:52 |
Xbmc vanaf ipad gebruiken op Apple tv zonder jailbreak | mdropie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 18-04-12 10:54 |
|
|