Probleem: advertenties bij youtube filmpjes worden telkens opnieuw gestart discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem met het afspelen van youtube filmpjes via mijn ipad op apple TV. Wanneer voorafgaand aan het filmpje een advertentie wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem: advertenties bij youtube filmpjes worden telkens opnieuw gestart
Hoi,
Ik heb een probleem met het afspelen van youtube filmpjes via mijn ipad op apple TV. Wanneer voorafgaand aan het filmpje een advertentie wordt afgespeeld start deze advertentie steeds na een aantal seconden opnieuw. Het komt er dan op neer dat telkens weer dezelfde advertentie wordt afgespeeld en het daadwerkelijke youtube filmpje nooit start. Heeft iemand dit probleem ook wel eens gehad? En valt er wat aan te doen? Ik heb apple tv al een keer helemaal gereset. Dit heeft niet geholpen. Ik heb al op internet gezocht naar andere mensen die ditzelfde probleem hebben alleen kon ik hier niets over vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: itunes reservekopie serieus probleem omdat er zogezegd geen sessie kan gestart worden | gadorasti | iTunes | 3 | 18-12-12 00:43 |
Telkens opnieuw | rammie2000 | Wi-Fi | 1 | 07-11-12 11:02 |
Windows: iTunes downloadt alle app's telkens opnieuw bij syncro, help! | kprs | iTunes | 0 | 04-06-12 13:09 |
Telkens opnieuw invoeren | Djosjowa | Wi-Fi | 2 | 22-12-09 07:45 |
Bij syncen worden telkens alle Apps verwijderd | ReinB | iTunes | 4 | 10-09-08 12:53 |
|
|