//

streamen ipad naar apple tv knalt eruit

streamen ipad naar apple tv knalt eruit discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb een ipad mini en een apple tv 3. Ik stream vaak mijn ipad naar mijn apple tv, maar heb hier wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-14, 12:41
mijnipadx mijnipadx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 32
Standaard streamen ipad naar apple tv knalt eruit

Hallo Allemaal,

Ik heb een ipad mini en een apple tv 3. Ik stream vaak mijn ipad naar mijn apple tv, maar heb hier wat problemen mee.
Via de appstore heb ik een aantal applicaties gedownload om live tv te kijken of afleveringen terug kijken via uitzending gemist.
Op het moment dat mijn ipad op standby gaat, stopt het met streamen en word tv zwart. Als ik mijn ipad wakker maak, moet ik weer op play drukken om weer verder te gaan. Netflix en youtube app werken prima. Wat ik wel raar vind is dat als je het via safari kijkt en op standby zet dat het wel door blijft streamen. Ik heb ook fabriekshersel gedaan, maar helaas geen resultaat.

Waarom werkt het via safari wel en niet via apps?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-14, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnipadx Bekijk bericht
Op het moment dat mijn ipad op standby gaat, stopt het met streamen en word tv zwart.
Als de iPad niet aan een stroombron is aangesloten wordt Wi-Fi uitgeschakeld als de iPad in stand-by gaat. Sluit de iPad aan de lader aan en het probleem is opgelost.
  #3  
Oud 17-04-14, 13:49
mijnipadx mijnipadx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als de iPad niet aan een stroombron is aangesloten wordt Wi-Fi uitgeschakeld als de iPad in stand-by gaat. Sluit de iPad aan de lader aan en het probleem is opgelost.

Bedankt voor je reactie, had ik nog niet geprobeerd. Zal het zsm doen!
  #4  
Oud 17-04-14, 15:31
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Als ik stream van iPhone of iPad naar Atv doet ie het gewoon altijd. iPhone of iPad zit nooit aan een stroombron. Voetbal kijken of muziek luisteren via airplay. iPhone dan in m'n broekzak. iPad airplay aanzetten en dan cover dicht. Doet het gewoon...
  #5  
Oud 24-04-14, 15:38
mijnipadx mijnipadx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als de iPad niet aan een stroombron is aangesloten wordt Wi-Fi uitgeschakeld als de iPad in stand-by gaat. Sluit de iPad aan de lader aan en het probleem is opgelost.
Nog even terug te komen.
Ik heb de adapter aangesloten en nog steeds vliegt hij eruit. 2x ATV3 2x Ipads getest.
Alle 4 apparaten zijn up to date.
Hoe lost ik dit op??
  #6  
Oud 27-04-14, 01:13
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik had het streamen al langer uit mijn hoofd gezet, omdat de verbinding nooit lang in stand bleef. Door toeval heeft mijn Atv3 een ander plaatsje gekregen en dat probleem is weg. Bij mij ging het kennelijk om interferentie (van een versterker).
Proberen kost niets. Ik stream nu Netflix USA en UK uren achtereen.

Laatst gewijzigd door iPhoneAlot; 27-04-14 om 12:54.
  #7  
Oud 13-07-14, 11:56
Dekraker's schermafbeelding
Dekraker Dekraker is offline
• iOS 9.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Groningen
Berichten: 18
Unhappy er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaa

Ik heb een vraag,
Ik heb mijn ipad air afgelopen week een update gegeven. Nu is tijdens het kijken met Appel TV 2 een echte ramp, na 2 minuten krijg ik de volgende mededeling:" er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van dit materiaal"
Om dit op te lossen (verschillende tips gehad) had ik het volgende gedaan;
1. harde reset Apple tv
2. Apple air terug gezet
3. Stroom gedurende tijd eraf gehad

Echter niets heeft geholpen er weet nu niet wat ik moet doen.
Wie weet raad om mij te helpen hiermee
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van Ipad naar Apple TV Standby Probleem vsAxa iPad algemeen 6 17-03-14 21:37
Video's op iphone/ipad naar apple tv streamen....hoe? borgqueenx Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 14-02-14 23:08
Ziggo tv knalt eruit Sneeuwvink39 iPad algemeen 3 22-09-13 12:29
Films streamen van Apple TV naar iPad? Michaelangelo Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 20-10-12 11:42
"Phone" applicatie knalt eruit Faithz Archief 6 30-01-08 22:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.