Wachten op nieuwe Apple TV of niet? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zit met een dilemma,ik hoop dat jullie met goede raad komen om me te helpen beslissen Zou ik me nu een Apple tv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachten op nieuwe Apple TV of niet?
Hoi,
Ik zit met een dilemma,ik hoop dat jullie met goede raad komen om me te helpen beslissen Zou ik me nu een Apple tv aanschaffen of wachten tot wanneer er een nieuwe komt? Het probleem is dat dat nog een half jaar kan duren Ik geraak er maar niet uit Grtz,Flip |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Als je niet kan wachten, dan moet je er 1 kopen Op Mac Buyer's Guide: Know When to Buy Your Mac, iPod or iPhone wordt het afgeraden om een ATV aan te schaffen. Want de kans is groot dat er binnenkort een nieuwe wordt gepresenteerd. Ik zou nog even wachten als ik jou was. Groeten, |
|
||||
|
||||
//Topictitel wat duidelijker gemaakt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stop met wachten op de Apple TV 3 jailbreak! | Hoithebest | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 10 | 07-09-13 20:51 |
Wachten op netwerk op iPhone 5 na nieuwe software | *blackpaerl* | iPhone algemeen | 3 | 03-05-13 22:48 |
Wachten op de nieuwe iPhone? | iTelefoon | Archief | 1 | 27-01-10 23:59 |
|
|