HELP, 1channel en icefilms defect!! discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel luidt doen mijn add-ons 1channel en icefilms het niet meer. Baal hier enorm van omdat ik midden in een serie zit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP, 1channel en icefilms defect!!
Zoals de titel luidt doen mijn add-ons 1channel en icefilms het niet meer.
Baal hier enorm van omdat ik midden in een serie zit en tussen de afleveringen door doet hij het plotseling niet meer.. Bij beide geeft hij aan: Add-on is gemarkeerd als niet werkend in het repository. Niet voldaan aan afhankelijkheden Beide verwijderd maar opnieuw installeren lukt ook niet meer. Heb XBMC 13.0 Gotham. Een jongen bij wie ik hem heb laten jailbreaken zegt dat hier niets meer aan te doen is en het wachten is totdat 1channel en icefilms de software gaan updaten.. Klopt dit? Wie kan mij met dit probleem helpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
werkt hier gewoon op apple tv geen probleem ondervonden.
xbmc frodo ! |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt jij hebt dan de 12.3 frodo, die geeft geen problemen. Ik heb in ene de gotham 13 waar die dus niks op doet..
|
|
|||
|
|||
@berry
Dan heb je de oplossing toch. XBMC 13.0 volledig verwijderen en dan XBMC 12.3 installeren. |
|
|||
|
|||
Nee!!!!! Niet downgraden! Gewoon blijven draaien! Op zich is het niet vreemd dat de streams het niet meer doen! Je zit in ene op een andere versie! Je moet via toevoegen van files superrepo toevoegen en dan gotham repo's installeren! Staan ook een draadje op superrepo zelf hoe het moet! Maar ga niet lopen knoeien!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Om het je makkelijk te maken is hier de film diende alles verteld wat je moet weten! http://m.youtube.com/watch?v=pe5jnjZpXqo
Je moet dan alleen gotham selecteren om die te downloaden en dan kan in je addons je repo's kiezen die je wil! Anders moet je het even aan mijn vriend vragen! Je kent hem vast ook! Hij heet Google! En adners help ik je nog wel even verder! Suc7 |
|
|||
|
|||
Onderstaand uitvoeren voor 1channel:+ |
|
|||
|
|||
de fix gebruiken van xunity en probleem is opgelost
en geen superrepo gebruiken daar krijg je te veel zooi op je apple tv |
|
|||
|
|||
Lees voordat je reageert! De beste man is van Frodo naar gotham en z'n repo's werken hierdoor niet! Logisch want de repo's waren voor Frodo! En als je nu nieuwe repo's wil installeren is de makkelijkste manier om die van superrepo weg te trekken wat je nodig hebt!
|
|
|||
|
|||
lees zelf ook bloedzuiger,er is een fix voor met xunity voor gotham.
er word extra software op je apple tv gezet met superrepo,waardoor die langzamer wordt |
|
|||
|
|||
Citaat:
En buiten dat, dan is het nog steeds maar 1 oplossing voor 1 repo en niet voor beide! |
|
|||
|
|||
xunity instaleren en dan bij je programmas kijken
|
|
|||
|
|||
Alle stappen van het filmpje met superrepo gevolgd maar achter 1channel staat nog steeds defect en kan hem dus niet installeren..werkt dus helaas niet
Thnx voor je reactie, kan je hem iets meer uitleggen? Waar downloaden en waar/hoe installeren? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1Channel en Icefilms werken niet meer | Roythijssen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 03-11-14 18:50 |
1Channel, IceFilms & Simply Movies down? | GeJee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 7 | 25-12-13 00:01 |
ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel | Ertjuhhhhh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 11-10-13 17:54 |
Bestaat er iets wat je kan installeren waar xbmc, icefilms, 1channel, navi-x inzit? | khalidinio | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-13 16:23 |
Icefilms DEFECT | wouter016 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 15-03-12 15:26 |
|
|