1Channel en Icefilms werken niet meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de melding dat er niet is voldaan aan de afhankelijkheden... Metahandler error.... En achter icefilms staat defect en kan hem niet opnieuw installeren... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1Channel en Icefilms werken niet meer
Ik krijg de melding dat er niet is voldaan aan de afhankelijkheden...
Metahandler error.... En achter icefilms staat defect en kan hem niet opnieuw installeren... Wie kan mij hiermee helpen?! Roy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1Channel en Icefilms werken niet meer , wie kan mij helpen?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms doet het niet meer???? | Ricardo1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 15-11-13 12:51 |
ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel | Ertjuhhhhh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 11-10-13 17:54 |
Bierdopje ondertitels werken niet in 1Channel 2.0.2 | slaxxx1 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 28-08-13 11:03 |
Bestaat er iets wat je kan installeren waar xbmc, icefilms, 1channel, navi-x inzit? | khalidinio | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-13 16:23 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
|
|