1Channel en Icefilms werken niet meer discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de melding dat er niet is voldaan aan de afhankelijkheden... Metahandler error.... En achter icefilms staat defect en kan hem niet opnieuw installeren... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg de melding dat er niet is voldaan aan de afhankelijkheden...
Metahandler error.... En achter icefilms staat defect en kan hem niet opnieuw installeren... Wie kan mij hiermee helpen?! Roy |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1Channel en Icefilms werken niet meer , wie kan mij helpen?
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms doet het niet meer???? | Ricardo1966 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 15-11-13 11:51 |
ATV 2 5.0.2 geen icefilms en 1channel | Ertjuhhhhh | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 11-10-13 16:54 |
Bierdopje ondertitels werken niet in 1Channel 2.0.2 | slaxxx1 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 28-08-13 10:03 |
Bestaat er iets wat je kan installeren waar xbmc, icefilms, 1channel, navi-x inzit? | khalidinio | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 10-05-13 15:23 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 17:08 |
|
|