Remote App met Apple tv discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb een vraagje m.b.t. de remote app op mijn iPhone 5s. Deze werkt prima met Apple tv. Maar nu wil mijn vriendin haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Remote App met Apple tv
Goedemiddag,
Ik heb een vraagje m.b.t. de remote app op mijn iPhone 5s. Deze werkt prima met Apple tv. Maar nu wil mijn vriendin haar iPhone 5s ook als remote op dezelfde apple tv gebruiken. Dit lukt ons niet, is dit wel mogelijk? Bij mijn Iphone 5s ging het eigenlijk vanzelf, maar bij haar blijft telkens in beeld staan dat thuisdeling op de apple tv aan moet. Die staat trouwens gewoon aan. En zo ja, hoe? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Wesley Mulder |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zit ze wel op hetzelfde Wi-Fi-netwerk als de Apple TV?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
remote app en apple tv 1 reageert soms traag | mvh38 | iPhone Apps | 0 | 17-11-12 19:28 |
remote app en apple tv 1 reageert soms traag | mvh38 | Apple TV - 1e generatie | 0 | 17-11-12 19:26 |
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP | Mischa84 | iPhone Apps | 2 | 23-04-11 21:29 |
|
|