Bierdopje ondertitels werken niet in 1Channel 2.0.2 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik gebruik de 1Channel plugin (2.0.2) op een ATV 2 met XBMC frodo 12.2, maar wanner ik een ondertiteling voor een tv show probeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bierdopje ondertitels werken niet in 1Channel 2.0.2
Hallo,
Ik gebruik de 1Channel plugin (2.0.2) op een ATV 2 met XBMC frodo 12.2, maar wanner ik een ondertiteling voor een tv show probeer te downloaden met Bierdopje, dan krijg ik de volgende foutmelding. "failed to get a show id from Bierdopje for ..." Ik heb XBMC compleet opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder succes. In het verleden was er een soortgelijk probleem, dat kon worden opgelost door het aanpassen van het default.py bestand van 1Channel. Ervaren meer mensen dit probleem en heeft er misschien iemand een oplossing voor? Bij voorbaat dank. Laatst gewijzigd door slaxxx1; 25-08-13 om 20:38. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand anders die ook dit probleem ondervind en/of een oplossing ervoor heeft?
|
|
|||
|
|||
Stomme vraag misschien, maar wat voor servers en domein gebruikt die app?
Dit aangezien het hoofd-domein (1channel.ch) al een tijdje is hi-jacked. Nieuwe website is atm (primewire.ag), wie weet kan je daar iets mee? @Moderators van het forum, als dit wordt gezien als adverteren, mijn excuses.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Dan heb ik mijn zegje gedaan, succes met het oplossen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
1channel | QuestionMan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 01-02-13 09:48 |
Ondertitels 1channel | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 34 | 06-11-12 15:07 |
Bierdopje 1Channel bij TV Series iPad werkt niet.... | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 1 | 22-08-12 21:23 |
Bierdopje op apple tv 2 werkt niet | GuiBou | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 07-03-12 16:19 |
Als iets niet werkt in 1Channel lees dit dan even door | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 16-02-12 15:39 |
|
|