Bierdopje op apple tv 2 werkt niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand wat het probleem kan zijn met Bierdopje bij apple tv 2. Ik krijg hier geen ondertitels meer, wat ik voorheen wel had. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bierdopje op apple tv 2 werkt niet
Hallo,
Weet iemand wat het probleem kan zijn met Bierdopje bij apple tv 2. Ik krijg hier geen ondertitels meer, wat ik voorheen wel had. Ik begrijp dat Bierdopje voor series zijn, maar ik krijg geen subs te zien. Wat kan dit zijn? Alvast bedankt. GuiBou |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet het oude vervangen door het nieuwe file, hoe het in dat topic staat aangegeven. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie, ik zal voortaan beter zoeken haha.
|
|
||||
|
||||
Bos en bomen. Met zoveel topics is het begrijpelijk. Slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV Jailbreak werkt niet. | Conforms | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 25-10-11 09:42 |
Apple ID werkt niet | RWa | iCloud | 0 | 16-10-11 11:18 |
Apple Bumper werkt niet | lolsmurf | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 26-08-10 11:42 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
Apple en tmobile weten het ook niet: composite av werkt niet bij 3GS | von nim | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 02-07-09 11:18 |
|
|