bufferen gaat niet goed stopt steeds discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen bij icefilms en 1channel start de film maar dan stopt deze continu om te bufferen . internetsnelheid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bufferen gaat niet goed stopt steeds
weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen
bij icefilms en 1channel start de film maar dan stopt deze continu om te bufferen . internetsnelheid is 25 mb ook daadwerkelijk getest graag hoor ik van jullie . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onderstaande tip al eens geprobeerd?
XBMC HUB • View topic - Advancedsettings.xml - unlimited cache size for buffer |
|
|||
|
|||
Nee niet geprobeerd maar hoe ga ik dat er in zetten .
new file ?? word document of ???? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
buffer problemen zijn overal en niet per sé op te lossen.
Ik heb ze vooral in de avond. Wat bij mij geholpen heeft is alles up-to-date houden en de diverse fori goed lezen. Verwacht echter geen wonderen en zeker niet op 1channel en icefilms. Navi-x kent minder buffer problemen. Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier precies hetzelfde. |
|
|||
|
|||
bij mij zijn de buffer problemen altijd.
|
|
|||
|
|||
Hier s avonds en in het weekends. Wat ik je wel kan adviseren bij bevoorbeeld 1channel is om niet altijd putlocker/sockshare te kiezen.
|
|
|||
|
|||
Ok heb het nu voor elkaar ...
heb breedband op apple tv op 20 mb gezet in plaast van max maar nu heb ik gister een film gekeken en die stopte er ongeveer 10 minuten voor einde mee..???? iemand een idee hoe dit kan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icefilms gaat bufferen of loopt vast | GuiBou | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 18 | 26-02-12 17:44 |
sms backup gaat niet helemaal goed | jvandijk | iPhone algemeen | 2 | 09-11-11 10:00 |
Opladen in de Auto gaat niet goed. | Dared | iPhone algemeen | 10 | 27-06-10 00:08 |
3G Stopt Steeds | Steyr | iPhone algemeen | 0 | 08-05-10 21:10 |
Bellen gaat niet meer (goed) | Duggel | Archief | 5 | 16-10-08 20:54 |
|
|