sms backup gaat niet helemaal goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem bij het terugzetten van de reservekopie van mijn iPhone 4 naar mijn nieuwe iPhone 4S. Als ik de reservekopie terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms backup gaat niet helemaal goed
Ik heb een vreemd probleem bij het terugzetten van de reservekopie van mijn iPhone 4 naar mijn nieuwe iPhone 4S. Als ik de reservekopie terug zet gaat alles goed behalve de sms-jes daar ontbreken de laatste. Ik wil graag een 1 op 1 overzetting hebben, dus dit ook. Iemand ook te maken gehad met dit probleem? En zo ja, hoe op te lossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb niet een oplossing of een soortgelijk probleem, maar denk nu even 'hardop': zijn de niet meegekomen sms'jes wellicht berichten die via iMessage zijn verstuurd?
|
|||
|
|||
Nee, niet alleen i-messages, maar ook gewone sms-jes worden niet meegenomen. Ik maak een reservekopie van mijn iphone 4 en zet die direct daarna terug op de iPhone 4s, de sms historie stopt op zaterdag, alle sms-jes vanaf die dag worden niet meegenomen. De rest van de backup gaat wel goed (bijvoorbeeld foto's die zondag genomen zijn)
Kan het ook te maken hebben met het vodafone-sim probleem waar ik ook last van heb? Ik ontvang overigens wel sms-jes als ik netwerk heb. Laatst gewijzigd door jvandijk; 09-11-11 om 12:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS gaat er niet uit in Belgie | Wimus | iPhone algemeen | 3 | 04-07-11 14:41 |
SMS verzenden gaat niet altijd | vermakke | iPhone algemeen | 5 | 25-05-11 12:48 |
Opladen in de Auto gaat niet goed. | Dared | iPhone algemeen | 10 | 27-06-10 00:08 |
Bellen gaat niet meer (goed) | Duggel | Archief | 5 | 16-10-08 20:54 |
sms'en gaat niet (base) | Stijnvdh | Unlock [archief] | 14 | 20-02-08 10:15 |
|
|