SMS gaat er niet uit in Belgie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een Iphone 4 16Gig met versie 4.3.3 (8J2) Abo via KPN. Als ze sms wil versturen vanuit België, dan komt altijd de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SMS gaat er niet uit in Belgie
Mijn vrouw heeft een Iphone 4 16Gig met versie 4.3.3 (8J2)
Abo via KPN. Als ze sms wil versturen vanuit België, dan komt altijd de melding "het bericht is niet verstuurd" Komt ze dan weer terug in Nederland, dan gaat de sms er pas uit. SMS ontvangen gaat gewoon. Iemand enig idee waaraan dit ligt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zeker weten dat ze geen mms verstuurde? Mms werkt nl. niet in het buitenland als je Dataroaming op Uit laat staan... Sms zou daarentegen moeten werken: kan niks bedenken waarom het niet zou kunnen werken, iig...
|
|
||||
|
||||
Ik heb alles geprobeert, maar gaat gewoon niet.
Ik heb zelf (nog) een HTC, en dat werkt perfect. Ze kan ook gewoon van mij sms ontvangen, maar als ze wil antwoorden, blijft de Iphone op het laatste stukje van de balk "hangen" en geeft dan de melding "het bericht is niet verstuurd" Rij ik hier het dorp uit tot een plek waar ik het KPN netwerk krijg, gaat de sms er direct uit. Ik krijg het gevoel dat er iets niet goed is met of de telefoon of de SIM kaart. Ik ga morgenmiddag de KPN winkel maar eens met een bezoekje vereren Laatst gewijzigd door Wimus; 04-07-11 om 00:55. Reden: aanpassing |
|
||||
|
||||
probleem opgelost, lag aan de SIM kaart
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS verzenden gaat niet altijd | vermakke | iPhone algemeen | 5 | 25-05-11 12:48 |
gaat niet uit | iphonix | iPhone algemeen | 8 | 11-06-08 11:06 |
gaat niet uit | iphonix | Archief | 1 | 11-06-08 10:29 |
sms'en gaat niet (base) | Stijnvdh | Unlock [archief] | 14 | 20-02-08 10:15 |
bellen gaat en sms niet .hulp gevraagd. | isam | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 23:41 |
|
|