contacten toevoegen aan 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn 3gs geupdate naar 4.3.3. heb bestaande contacten van pc (outlook) gesynchroniseerd. maar wil nu handmatig contacten toevoegen dmv plus tekentjes te duwen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten toevoegen aan 3gs
Ik heb mijn 3gs geupdate naar 4.3.3.
heb bestaande contacten van pc (outlook) gesynchroniseerd. maar wil nu handmatig contacten toevoegen dmv plus tekentjes te duwen, maar dit gaat niet, ook als ik nummer met toetsen invoeg en wil toevoegen gaat dit ook niet. waar kan dit aan liggen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
Foto: Foto toevoegen aan contacten | elektroshokk | Muziek, foto & video | 2 | 22-08-10 09:35 |
Foto toevoegen aan contacten | rotterdammer53 | Muziek, foto & video | 1 | 15-08-10 14:18 |
Synchroniseren / contacten toevoegen | renevandergoot | iTunes | 1 | 11-11-08 00:22 |
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? | Masterdenk | iPhone algemeen | 3 | 01-06-08 13:00 |
|
|