Foto toevoegen aan contacten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik van uit het menu contacten direct een foto van iemand aan een contact wil toevoegen kan ik wel foto maken maar die wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto toevoegen aan contacten
Als ik van uit het menu contacten direct een foto van iemand aan een contact wil toevoegen kan ik wel foto maken maar die wordt niet opgeslagen.
Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn? Kan overigens wel gewoon foto maken en vervolgens foto vanaf de filmrol toevoegen. Dat werkt wel. Maar volgens mij moet het dus sneller kunnen! Ben benieuwd naar reacties. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zie 'Foto: Foto toevoegen aan contacten' van user: "elektroshokk"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen | Maxwell1 | Desktop-applicaties | 1 | 21-11-10 04:24 |
Foto's aan contact toevoegen mislukt | robenroute | Muziek, foto & video | 4 | 06-09-10 16:15 |
Foto: Foto toevoegen aan contacten | elektroshokk | Muziek, foto & video | 2 | 22-08-10 09:35 |
Foto: GPS coordinaten toevoegen aan foto | Lancia | Muziek, foto & video | 4 | 13-01-09 22:38 |
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? | Masterdenk | iPhone algemeen | 3 | 01-06-08 13:00 |
|
|