Videoclips op youtube niet vindbaar discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle videoclips zoals owl city fierflies op youtube niet vindbaar. Niet via youtube app en niet via safari en dan youtube site. De videoclips zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Videoclips op youtube niet vindbaar
Alle videoclips zoals owl city fierflies op youtube niet vindbaar. Niet via youtube app en niet via safari en dan youtube site. De videoclips zijn niet vindbaar. Alleen covers enz.
Hoe kan ik de echte clips bekijken zonder op itunes ze te kopen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En hoe kun je trouwens youtube op speaker zetten? alle filmpjes gaan via de bovenkant. En dat geluid is heel zacht en ik wil hem op speaker zetten, hoe kan ik dat???
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wel vindbaar, maar synchroniseert NIET. | bvd15 | iTunes | 0 | 25-10-10 11:34 |
Hoe Films (videoclips) achter elkaar af te spelen?? | Paultjuh1988 | Muziek, foto & video | 1 | 06-08-10 17:45 |
Cydia thems gedownload maar winterboard nergens vindbaar | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-08-10 22:29 |
Bluetooth, Nokia niet vindbaar?! | OwBeeGee | Archief | 3 | 27-01-08 16:28 |
|
|