iPhone start niet meer op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een zwarte iPhone 4 ( 16gb ) Ik had 4.3.3 erop en ik had iOS 5 erop gezet. Het werkte, was best ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone start niet meer op.
Hallo,
Ik heb een zwarte iPhone 4 ( 16gb ) Ik had 4.3.3 erop en ik had iOS 5 erop gezet. Het werkte, was best mooi enz. Totdat mijn batterij leeg was, de telefoon viel uit. Daarna kreeg ik hem niet meer open.. Ik zag alleen een apple teken ongeveer 5 minuten lang, daarna kreeg ik dat laadt beeldje te zien maar het het bleef het zelfde dus hij bewoog niet. Weet iemand wat ik moet doen om hem toch te kunnen starten ? Alvast bedankt, S. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op het moment dat het apple logo te zien is, kun je eens proberen om de home knop + lock knop tegenlijk in te houden, totdat er die weer opnieuw opstart. Mocht dit niet helpen, heb ik nog wel een oplossing achter de hand
|
|
|||
|
|||
Heb je hier http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ameltopic.html al gekeken?
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan het doet het zelfde ..
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 november 2011 om 23:43 ---------- PrittStift ik had geen één app gedownload .. de telefoon viel gewoon uit omdat mijn batterij leeg was .. daarna bleef hij steeds bij dat apple beeldje.. |
|
||||
|
||||
Google eens op: Iphone dfu mode zetten
|
|
||||
|
||||
Daarvoor hoef je niet eens te Googlen, kijk maar eens in de Wiki.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
Iphone start niet meer op | vidtsdonny100 | iPhone algemeen | 1 | 28-11-10 22:11 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|