Problemen met Macbook sinds ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Apple TV 3. Alleen sindsdien doet mijn Macbook Pro (van eind 2011) raar. Cursor doet raar (wilt niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met Macbook sinds ATV3
Hoi,
Sinds afgelopen zaterdag heb ik een Apple TV 3. Alleen sindsdien doet mijn Macbook Pro (van eind 2011) raar. Cursor doet raar (wilt niet verplaatsen enzo) en het beeldscherm is schokkerig. Ook gaat hij automatisch naar bijv launchpad. Eerst nog de AT3 op sluimer gezet maar toen deed hij het nog dus ik dacht dat het de touchpad het had begeven. Alleen nu ben ik bij m'n ouders en nu werkt m'n Macbook dus wel gewoon... Ik denk daardoor dat het aan de AT3 ligt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al gegoogled maar kan niets vinden... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om zeker te zijn dat jou AT3 de oorzaak is, zou ik eens proberen om deze niet in sluimer te zetten, maar gewoon eens volledig los te koppelen, zonder Wi-Fi of ethernetverbinding, zonder stroom. Als je Macbook dan normaal doet dan weet je toch al wat de oorzaak is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met bellen sinds iOS 6.1.4 | river747 | iPhone algemeen | 9 | 10-06-13 08:38 |
Sinds iOS6 problemen met G-Mail | wilvon | iPhone Apps | 7 | 23-09-12 13:22 |
aTV3 - Problemen met streamen | iSnatch | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 22-08-12 05:04 |
Problemen met T-mobile sinds 2008 | martijnsnoek | Odido (T-Mobile) | 3 | 09-07-11 22:15 |
|
|