Problemen met bellen sinds iOS 6.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds deze update naar iOS 6.1.4 heb ik geen gehoor meer bij bellen. De verbinding komt wel tot stand en de mensen waar ik mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met bellen sinds iOS 6.1.4
Sinds deze update naar iOS 6.1.4 heb ik geen gehoor meer bij bellen. De verbinding komt wel tot stand en de mensen waar ik mee bel horen mij wel maar ik hoor niks.
Ik heb de Iphone gesynchroniseerd in itunes en toen deed ie het weer, maar na een dag had ik weer het zelfde probleem. Ook terugzetten naar fabrieksinstellingen en reservekopie terugzetten heeft niet geholpen. Als ik mijn telefoon op luidspeaker zet of mijn oortjes in doe heb ik wel gewoon geluid dus het is echt de luidspeaker van de telefoon bij bellen. Voor deze update heb ik hier nooit last van gehad en het is heel vervelend. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je je eigen (gemaakte) beltonen ?
Stel dan een standaard beltoon in. Doe een harde reset succes |
|
|||
|
|||
gebruik geen eigen beltonen, heb een standaard beltoon
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat heeft OP al gedaan.
Citaat:
Als het is opgelost, zit je probleem in de reservekopie. Sla jij overigens de reservekopie op middels iTunes of iCloud? |
|
|||
|
|||
harde reset heeft niet geholpen, via iTunes herstellen ook niet.
|
|
|||
|
|||
En probeer eens naar fabrieksinstellingen te herstellen. Je kan later je backup nog terug zetten als je een backup hebt gemaakt
Succes Edit Ik zie nu dat je dit als eens gedaan hebt maar als dit nu niet meer lukt dan zal je contact moeten opnemen met Apple Probeer het eerste wel zonder uw backup terg te zetten |
|
|||
|
|||
Hoe is het afgelopen? ikzelf heb sinds een paar dagen problemen met ontvangst valt regelmatig weg , kan niet bellen terwijl er linksboven strepen genoeg staan . heb hem naar fabrieksherstelling gedaan . het is ook na de update 6.1.4 een iphone 5 de 2 de al op 6 maand
|
|
|||
|
|||
Ontvanger Iphone 5 werkt niet
Alle resets en software herstel uitgevoerd zoals in het forum en bij Apple Support wordt geadviseerd. Ook na een installatie via Itunes, terugzetten naar originele software fabrieksinstellingen -en dit heb ik al meerdere malen gedaan- steeds hetzelfde probleem. Soms heel even doet de receiver het maar na enkele minuten valt het geluid weer weg. Mijn Iphone 5 is 2 maanden oud. Nu maar hopen of KPN een oplossing weet.
Laatst gewijzigd door mvdboom; 01-06-13 om 15:10. |
|
|||
|
|||
Probleem Iphone 5 ontvanger opgelost
KPN Smartcare heeft het probleem opgelost, iphone vervangen door een nieuwe Ihpone 5, deze werkt voortreffelijk. Een erg goede service van KPN-Smartcare!
|
Labels |
ios 6.1.4, iphone 5, luidspreker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sms problemen sinds IOS 6 (3GS) | Mich159 | iPhone algemeen | 2 | 25-09-12 21:21 |
Sinds iOS6 problemen met G-Mail | wilvon | iPhone Apps | 7 | 23-09-12 13:22 |
iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen | Embedded | iPhone algemeen | 0 | 14-05-12 18:04 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 | mouchoir | Wi-Fi | 10 | 05-11-10 11:45 |
|
|