Nieuw scherm, alleen Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag heb ik een nieuw scherm in mijn iPhone 3gs gekregen. Alleen nu staat er de hele tijd geen service.. Is er een mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw scherm, alleen Geen service
Hallo,
Vandaag heb ik een nieuw scherm in mijn iPhone 3gs gekregen. Alleen nu staat er de hele tijd geen service.. Is er een mogelijk om dat zelf op te lossen? Of moet ik weer terug naar de winkel? M.v.g Gerco Buit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je je Antenne niet is aangesloten of verkeerd aangesloten.
Grt Rico, Laatst gewijzigd door Rico515; 07-06-13 om 19:39. |
|
|||
|
|||
oke heel erg bedankt.
gr Gerco Buit |
|
|||
|
|||
Wat wel eens helpt is de tijd en datum juist zetten en een harde reset uitvoeren. Veelal geeft een onjuiste tijd & datum een probleem met het contact maken met het netwerk van de provider. Als je tijd&datum op automatisch staan dan is vaak het uitvoeren van een harde reset voldoende.
Uiteraard kan het ook in de hardware zitten en zit de antenne niet goed of is die beschadigd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
iPhone geeft alleen 'Zoeken' en 'Geen Service' | GeWe | iPhone algemeen | 3 | 23-08-12 11:33 |
mijn iphone 3gs gister nieuw geen service en 3g internet doet het ook niet meer | silverhees | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-03-10 11:31 |
Geen scherm na "installation mobile patch" en nu alleen EMERGENCY CALLS | Keithl | Archief | 2 | 29-12-08 09:26 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|