Sms problemen sinds IOS 6 (3GS) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vorige week IOS 6 op mijn iPhone (3GS) staan en ik heb een probleem dat hij naar bepaalde nummers (toch wel toevallig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms problemen sinds IOS 6 (3GS)
Ik heb sinds vorige week IOS 6 op mijn iPhone (3GS) staan en ik heb een probleem dat hij naar bepaalde nummers (toch wel toevallig naar die waar ik het meest naar stuur) sms'en veel trager verstuurt. Als ik een bericht stuur naar mijn vriendin duurt het 2 tot 10 minuten voor het effectief verzonden is. En er blijft ook opstaan 'versturen' of '1 van x versturen' . Zeer vreemd is dat het slechts bij enkele contactpersonen is.
Heeft iemand een tip om dit probleem te verhelpen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vertraging op het netwerk misschien. Hebben deze per toeval dezelfde operator?
|
|
|||
|
|||
Het is al een hele week en bij verschillende providers dus volgens mij ligt het daar niet aan. En het is precies sinds de update dat dit zich voordoet.
|
Labels |
berichten, ios6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS sinds IOS 5.0 accu problemen | Embedded | iPhone algemeen | 0 | 14-05-12 18:04 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 | mouchoir | Wi-Fi | 10 | 05-11-10 11:45 |
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 | rizzah | iPhone algemeen | 0 | 12-07-10 17:46 |
sinds vanmiddag internet problemen | nick26 | iPhone algemeen | 2 | 09-02-10 18:46 |
|
|