sinds vanmiddag internet problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds vanmiddag problemen met internet, ik krijg geen verbinding meer.(vodafone) vanmorgen heb ik nog aplicaties gedownload. ik krijg 2 meldingen: 1) de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sinds vanmiddag internet problemen
hallo,
ik heb sinds vanmiddag problemen met internet, ik krijg geen verbinding meer.(vodafone) vanmorgen heb ik nog aplicaties gedownload. ik krijg 2 meldingen: 1) de verbinding met pop3.live.com met de server is mislukt 2) PdP-identiteit niet geaccepteerd hoe krijg ik weer internet erop en wat moet ik ervoor doen. ik heb al eens de gsm uitgezet en door instellingen gebladerd,maar weet niet waar ik moet kijken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan het niet zijn dat Vodafone met iets bezig is of was. later tijdstip eens proberen
|
|||
|
|||
Zojuist las ik dit op een andere website
(informatie van ca. 17u00): "Door werkzaamheden is er een technisch probleem ontstaan in het datanetwerk van Vodafone. Dit technische probleem is nu verholpen. Door filevorming in het netwerk kan het zijn dat klanten die een dataverbinding willen opzetten nog een foutmelding krijgen. De filevorming neemt nu snel af, naar verwachting kunnen alle klanten binnen enkele uren weer een dataverbinding opzetten." Dus moet weer goed komen! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen card reader sinds update | marcosi | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 09-12-10 19:04 |
Problemen Wi-Fi sinds IOS 4.1 | mouchoir | Wi-Fi | 10 | 05-11-10 11:45 |
Sinds 2 weken batterij problemen | bevertje | iPhone algemeen | 1 | 28-08-10 01:17 |
Geen internet sinds 9-11 | MrPopo1988 | Archief | 3 | 10-11-09 15:18 |
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... | JochemW | KPN | 3 | 23-11-08 10:01 |
|
|