Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik een paar dagen in bezit van internet op mijn iPhone (GPRS) en vanochtend opeens het tekentje (G) naast mijn ontvangst weg en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend...
Hallo Allemaal,
Ik een paar dagen in bezit van internet op mijn iPhone (GPRS) en vanochtend opeens het tekentje (G) naast mijn ontvangst weg en geen verbinding meer. Telfort roept geen storingen te hebben. What to do? Mijn dank is groot! Jochem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb nieuws voor je er is storing bij Telfort hoor... in ieder geval sinds gisteren avond
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar daarop zei ze... "Maar meneer tegen de tijd dat we die alert erop hebben staan is de verstoring meestal al verholpen" Ja KEEP ON DREAMING ...... 1,5 dag eruit gelegen.. Maar goed... we gaan wel even storneren en dan mogen ze mij gaan bellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G Telfort, bellen werkt niet Wi-Fi/internet wel | Schippertje | KPN | 2 | 29-03-11 15:52 |
geen bereik meer sinds vandaag!(telfort, vroomshoop) | borgqueenx | KPN | 0 | 11-07-10 22:26 |
iPhone 3Gs uit Italië, internet met Telfort werkt niet | jazzbass | KPN | 3 | 07-08-09 17:35 |
Telfort internet (gprs) werkt niet. | MP3-junky | KPN | 58 | 15-06-09 14:48 |
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 | RogerinBelgie | iPhone algemeen | 0 | 17-02-09 01:37 |
|
|