Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds ik update 2.2.1 heb geinstalleerd op mijn iPhone 3G wisselt hij niet meer automatisch van telefoon netwerk. Bijvoorbeeld als ik van Belgie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch telefoonnetwerk vinden werkt niet meer sinds 2.2.1
Hallo allemaal,
Sinds ik update 2.2.1 heb geinstalleerd op mijn iPhone 3G wisselt hij niet meer automatisch van telefoon netwerk. Bijvoorbeeld als ik van Belgie naar Nederland rij, dan heb ik bij aankomst "geen service" in de linker bovenhoek. Ik moet dan manueel een Nederlands Netwerk kiezen. Bij terugkomst in Belgie vindt hij ook niet automatisch Proximus. Dit werkte wel voor de 2.2.1 update. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben en weet iemand of dit een bekend probleem is? Groeten, Roger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spraakherkenning: Nummer oplezen werkt niet meer goed sinds 4.2.1 (1e 0 in netnummer) | Ironis | iPhone algemeen | 0 | 11-02-11 14:38 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
Telfort Internet werkt niet meer sinds vanochtend... | JochemW | KPN | 3 | 23-11-08 10:01 |
Sinds FW 2.0.1 Werkt De Email Applicatie Niet | mef111 | iPhone algemeen | 4 | 26-08-08 21:53 |
|
|