1300 adressen en telefoonnummers zonder kick of blozen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren via mij MacBook pro al mijn klantgegevens geïmpoteerd in adresboek van Apple. - 1300 dubbele adressen (post- en factuuradressen) - 1300 dubbele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1300 adressen en telefoonnummers zonder kick of blozen
Ik heb gisteren via mij MacBook pro al mijn klantgegevens geïmpoteerd in adresboek van Apple.
- 1300 dubbele adressen (post- en factuuradressen) - 1300 dubbele telefoonnummers (werk, fax en mobiel) - 1300 e-mailadressen en internetadressen Gesync-ed via MobileMe Ontvangen op mijn iPhone. GEEN KICK, alles werkt net zo snel, niets gecrashed. That's why I love Apple.
Nothing To Declare... Laatst gewijzigd door imagine; 15-01-09 om 10:53. Reden: Tekst aangepast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk, altijd handig om te weten. Denk niet dat ik ooit boven de paarhonderd adressen uit ga komen, dus in die hoek hoef ik in elk geval geen problemen te verwachten dan!
|
||||
|
||||
Ik ruim 500, en geen problemen.....
|
||||
|
||||
Is dit nou je macbook adresboek of je iPhone adresboek? Want Macbook geeft mij het idee dat het niet in iPhone ervaringen hoort... Maar verder ja mooi spul hé qualitijd levert Apple
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had geen notifier aan staan, vandaar de late reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? | Talliebally | iTunes | 2 | 24-11-10 12:50 |
Windows: overzetten adressen/telefoonnummers | luukdoedens | iTunes | 2 | 04-11-09 23:00 |
Iphone 3gs geeft geen kick meer... | Charlize | Archief | 4 | 06-09-09 12:21 |
|
|