Wie heeft dit al eens gezien ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kent dit ? en wat kan je met dit schermpje... ik krijg het soms tijdens het internetten op de 3GS, hoe krijg je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie heeft dit al eens gezien ?
Wie kent dit ? en wat kan je met dit schermpje... ik krijg het soms tijdens het internetten op de 3GS, hoe krijg je het erop ???
(voor de moderatoren... ik heb de andere discussie gesloten)... berisp me niet a.u.b. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iedereen kent dat. Wat je ermee kan? Dingen snel uit en aan zetten, maar dat kan je ook zelf wel hieruit afleiden lijkt me. Je krijgt het door over de tijd bovenin het scherm te sliden.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 3.1] [Jailbreak: Nee] Windows
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat kan helemaal niet. Je moet een jailbreak hebben daarvoor... |
|
|||
|
|||
jailbreak heb ik inmiddels al... ik zal het zo even veranderen....
|
|
||||
|
||||
Je zal het er toch zelf op hebben geïnstalleerd via Cydia (zie ook post 2 hier). Vreemd dat je zelf niet eens weet wat je installeert op je eigen iPhone
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Dit heb ik nog nooit gezien:O | Guest-090420131051 | Muziek, foto & video | 0 | 15-02-11 21:43 |
Doe dit maar eens na..... | Yzord | Chat en geruchten | 7 | 21-04-10 00:01 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
|
|