contacten kwijt na update naar ios6.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, deze morgen een update gedaan met mijn i phone 4 naar ios6.0 en direkt daarna alle contacten kwijt.kon via i tunes geen vorige back ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten kwijt na update naar ios6.0
hallo,
deze morgen een update gedaan met mijn i phone 4 naar ios6.0 en direkt daarna alle contacten kwijt.kon via i tunes geen vorige back ups krijgen omdat onze pc een tijdje geleden in brand gevlogen is en we alle i phones i pods en ipads thuis met een nieuwe itunes bib gesinchroniseerd hebben.weet iemand hier raad mee. kan wel alle contacten zien op de handsfree in mijn vito. thecaptain. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je je contacten ooit laten synchroniseren met iCloud?
|
|
|||
|
|||
Na de update werd dat gevraagd en heb ingestemd
|
|
||||
|
||||
Staan ze daar dan ook echt als je via je browser inlogt?
|
|
|||
|
|||
nee, ben nu aan het proberen alle nrs er terug op te zetten via de vito.
|
|
|||
|
|||
stonden je contacten wel op icloud voordat je ging updaten dan?
|
|
|||
|
|||
denk van niet.
heb geprobeerd van een software back up te doen maar tevergeefs. zal alles nu handmatig moeten doen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2012 om 19:58 ---------- jongens probleem opgelost!!!! heb i cloud op alle toestellen ingeschakeld en blijkbaar alle contacten terug zelfs die van mijn vrouw haar i phone. wel alles drie dubbel. enig idee hoe ik dit oplos?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update naar iOS6 hoe update iPad3 | sprokkie | iPad algemeen | 9 | 20-09-12 14:23 |
contacten kwijt na iOs 5.1 update | Jannek | iPhone algemeen | 0 | 15-06-12 00:29 |
Contacten kwijt na update 5.1 | iphonejunk | iPhone algemeen | 7 | 22-05-12 12:32 |
heb geen backup gemaakt maar ben contacten kwijt na update naar iso 5 | bramster1 | iPhone algemeen | 1 | 26-04-12 01:29 |
Windows: Help! Al mijn contacten kwijt na update | loco45 | iTunes | 0 | 26-12-10 09:08 |
|
|